Welcome to my wedding!

Jadu, här går det fram och tillbaka. Mitt besök som kom igår åkte precis hem, vi käkade godis och kollade på OZ igår. Skönt med en lugn lördag för omväxlingens skull. Andreas på Ica blev tom förvånad "Hej, är de inget på trappan ikväll :O" Haha, kanske ett bevis på att man festar för mycket då han på Ica ifrågasätter varför jag kommer och handlar en lördagkväll? :P
Vickster kanske kommer iaf, vettefan hur de blir men ni märker väl imorgon då jag skriver om hon är här eller inte. Jag har inte så höga förhoppningar då det som vanligt brukar skita sig då det gäller mig :( Ska göra lite mat nu och sen ska jag faktiskt pluggat, sagt de i flera dagar nu och fortfarande så har jag inte fått tummen ur och börjat. Men kommer vickan imorgon så vill jag ha de gjort så att jag slipper göra de då hon är här :D
Om vickan kommer imorgon ska jag också gå förbi HoP och höra om tider, hoppas att hon kan trycka in mig någonstans så att jag hinner tatuera mig innan hon börjar jobba i sthlm!
Jag har dessutom blivit friad till idag, vad tror ni? Ska jag gifta mig? :P

AAAAAH, fick just veta att Vickan kommer!!! SÅ KUUL!! :D Iofs så kommer hon inte förrän på tisdag men vafan spelar det för roll? Hon kommer!! :D



Söt tjej <3





Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Du har blivit friad till,.skit också,nu är man både stekt och kokt,tja,jag får väl fria Vickan istället då,.får jag det? Ha det och XOXO.

2009-01-25 @ 19:50:46
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0