Välkommen till paradiset Vickster!

Sådärja, då sitter Vickan på flyget för att ta sig ner till mig. Själv har jag inte sovit en blund utan suttit och pluggat hela natten för att bli klar med allt innan hon kommer. Givetvis har jag en massa kvar men de får jag lov att göra under tiden hon är här. Hon är snäll så hon kommer säkert hjälpa mig och inte klaga allt för mkt ;D
Har inte fått min lön :O, måste ringa på lönekontoret i Piteååå och höra vad dom håller på med! Va störande då jag ska få besök och hade räknat med att få pengarna idag, nåväl inte så mkt att göra åt utan jag får hålla tummarna om att de ordnar sig så snabbt som möjligt :)
Funderar om jag ska ta mig en snabb powernap men tvivlar på att jag kan somna, inte det minsta trött men jag vet att jag behöver den timman för att orka med hela dagen. Kan ju inte vara halvt döende av trötthet då Vickster kommer, nu måste jag va på topp och visa upp min vackra stad för henne :D
Nej nu ska jag lägga mig och vila en timme och sen är det bara att göra sig färdig för att åka och hämta upp vickan på tågstationen, fy fasen va roligt de ska bli och träffa lill vännen.. Som vi längtat!! :)
Får se vad vi hittar på idag, antagligen blir det några öl samt utgång men vi får väl se! Ha de fint mina vänner, jag lägger säkerligen upp bilder sen på mig och Vickan samt på våra äventyr!
Erika skickade en massa bilder på småpruppisarna Emilia och Elliot till mig. Till de som inte förstår så är Erika tillsammans med min bror och Emilia och Elliot är deras barn som förmodligen är 2 av de bästa barnen i hela världen!

   
  
  


Ni från norrköping, känner ni igen stället på den lilla bilden längst ner till vänster? ;D Kan det möjligen vara så att ni varit dit och ätit en glass eller två? :)





Kommentarer
Postat av: jenny

haha jo man kan ju som säga att jag funnit den rätta haha hur går det annas då kul att hon kommer...vad ska ni hitta på för skojj ...flyttar hon nu till dig??? pözz

2009-01-27 @ 09:39:48
URL: http://gossipchick.blogg.se/
Postat av: jenny

jasså trevlig de öl är ju inte dåligt vi har nu bestämmt oss för att inte flytta inte nu i alla fall kanske efter sommaren.... får se... skulle du till sthlm nå ?? jag ska dit den 20 och stanna under helgen.... festa och ha några kurser:) har du tid så kan du ju komma om du inte redan ska dit vill säga:)

2009-01-27 @ 21:19:58
URL: http://gossipchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0