Tell that bullshit to the tourists

Varför säger alla att Twilight är så jädra bra? Pratar alltså om filmen om det var någon som inte förstod det. Jag gillar inte såna filmer utan föredrar klassiker och maffiafilmer. Mina absoluta favoritfilmer är heat, the boondock saints, pulp fiction, reservoir dogs och så självklart scarface ;D Då vet ni vad som gäller om ni ska bjuda över mig på en filmkväll!
Iaf så har jag sett drygt en timme av Twilight, jag är jag konstig eftersom att jag tycker att filmen är värdelös och han "Edward" är bland det fulaste människorna jag sett? Nåja, filmen får absolut inte 4 av 5 toasters av mig ;D
Idag har jag gått till Ok och hämtat ut ett paket, det är så underbart att köpa skolböcker för 2000 spänn, finns absolut inget annat som jag vill lägga mina pengar på! (Ingen ironi alls) Så idag ska jag studera, på schemat står svenska, engelska, matte, religion och naturkunskap. Har läst a-lurserna på gymnasiet men tänkte nu att jag skulle testa på och beta av b-kurserna också, hemskt roligt!
På måndag kommer Vickan, vid halv 3 så anländer hon till Peking för första gången i hennes liv, ska bli så roligt att träffa henne! Känns som att det var riktigt länge sen även om jag nyss var upp i Piteåå :)



Världens bästa öppningsscen? Förmodligen!





Kommentarer
Postat av: Umma

Kära nån vad dyrt med skolböcker? Vad fan ska man behöva vara rik för att vara fattig student? Det går inte ihop sig det där skolsystemet, likväl som resten av Sveriges system förvisso.



Jag funderar. Om det funkar att snorta blir jag ju SKITrik av att sälja det vidare, dyrt som fan och med ett annat namn. Då säger jag förstås till dig att det inte funkade att snorta. Inte stjäla min affärsidé va.

2009-01-22 @ 19:39:56
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: jenny

hell nooo it is nott u reetaarrd ehehehe ahh va fan hadde du inte flytt norrland hadde ja juh de ååhh whyyy måste ja komma efter hehe

2009-01-22 @ 20:23:03
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: ~Junitjej~

En sådan snygg blogg du har!

2009-01-22 @ 20:49:02
URL: http://junitjejen.se
Postat av: jenny

i did hammande i gottsunda I WILL NEVER GO BACK TO THE flytkingförälggning elelr inte på ett bra tag i allafall tog juh nån h så hadde jg börjat bråka meed nån tok fan i tvättstugan HAIL NORRLAND

2009-01-22 @ 22:21:34
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: marra

Jag tycker att twilight var sjukt bra, men kanske för att jag såg den innan den blev uttjatad :)

2009-01-23 @ 16:10:12
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0