I'll catch you on the flip side.

Som vanligt fick jag skit nyheter då jag vaknade, Vickan kommer inte utan satsar på att komma med en massa annat folk nästa månad. Jag pallar fan inte vänta en månad till, kommer hon då så vill jag fan inte veta om, när eller hur hon ska ta sig utan de får hon ordna själv och ringa mig då hon är i närheten av norrköping. Jag har fan suttit och räknat dagarna, längtat osv för att någon ska komma och hälsa på mig. Ingen av mina vänner (som så stort skulle komma och hälsa på) har varit hit än, med undantag av några killkompisar som kom ner precis då jag flyttat hit.
Börjar bli jävligt less på "Jag ska komma, måste fan komma och hälsa på dig" sen går månaderna och fan inget händer! Fan, känner att jag blev lite aggresiv där. De är inte direkt tidskrävande eller dyrt att komma hit och hälsa på. Sen att ni förväntar er att vi ska umgås varje timma då jag är upp i piteå gör mig ännu mer förbannad, jag åker fan inte upp för att träffa er utan jag åker upp för att träffa min familj. Varför tror ni att jag vill umgås med er hela tiden då ni inte ens kan ta er tid en helg att åka ner till mig, tydligen kan inte vänskapen betyda så mycket. Sådär, då har jag fått ur mig det!
Till lite roligare saker, Luleå leder för tillfället med 4-0 mot SSK eller turkitelje som far min skulle ha sagt. Vet att SSK är värdelösa men de känns ändå skönt att Luleå fått igång målskyttet igen :) En period kvar, får väl se hur matchen slutar.
En annan bra sak som jag såg idag är att en av mina favoritfilmer, nämligen boondock saints får en uppföljare. Vet inte riktigt när den är klar men vad säger du om det Slemelie? En filmkväll med båda så fort den kommit ut? Jag tror de! 

 


Öppningsscenen i Boondock saints, också jävligt skön :D





Kommentarer
Postat av: Slemelie

Jävligt illa att inte komma ner, förstår att du blir förbannad. Angående filmen så blir det lätt filmkväll då 2an kommer ut, fan så bra film ettan var! Sen har vi ju pulp och grease också :D

2009-01-24 @ 19:55:16
URL: http://emhoe.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha de e de fan itne emn de har löst sej nu dock e jag fan skinnad som fan på ena örat vete fan vad jag gjrot i sömmne nått sick måte de varit ! haha ärke fyllot va ställde du till mei går då förutoma tt rensa bara å banga på dregen kopian

2009-01-24 @ 20:04:49
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: Jenny

hahahahaha fy fan vad jag INTE saknar att supa nu altså hehe! ååhh en gång in my life hr jag däckat me kläderna på de va i bulgarien kom hem tjjaaa rammla i sängen ZZZZZZ hahahahaha men dock måste du erkänna att man sover bäst i fyllan jeevvalt man rör it en muskel hehehe va var de för schoots var d emeningen att du sku7lle tryka med på kuppen varför drog du inte ner lite absint oxå =)

2009-01-25 @ 01:39:27
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: Jenny

hey vätna nu raggade du på en brud bartender ohh lords

2009-01-25 @ 01:40:32
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: Jenny

yhea right du har jevalt flippat nu går ingen säker ehehehe DU GER FAN I MIN HUND haha

2009-01-25 @ 17:21:23
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: Jenny

hahaha är man på fel sida av pite skylten så aknd elätt barka hehehe

2009-01-25 @ 19:08:36
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: Bika

Oooooh Boondock Saints 2!!

Hoppas att den kommer snart, och att den håller samma kvalle som ettan!!!

2009-01-26 @ 22:32:44
URL: http://bika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0