Jag hatar ikea!

Gårdagen började med några knäcke och en kaffekopp och fortsatte sedan med återkommande utbrott på ikeamöbler som skulle byggas ihop. Jag är faktiskt grymt (ja jag skryter) duktig på att bygga ihop såna där saker eftersom min far har ungefär likadant temperament ich tålamod (dvs inget alls) som jag, så har de ibland (läs ofta) slutat med att de är jag som fått bygga ihop de möbler som finns hos mamma och pappa. Inte för att det är direkt svårt, det är ju fan som en legobyggsats för vuxna och det skulle gå mega bra om ikea inte var ett sånt jävla skitföretag där alla möbler antingen är skadade i trät eller borrade för lite.
Musiken jag lyssnade under tiden jag höll på och brottades med ikeamöblerna gjorde dock att jag lugnade ner lillhjärtat mitt, det  var en herre som sjöng om att han inte ville ha en tjej med ett fejkat fejs, en annan om sina grannar, han drog också av en stureplansvals samt att han förklarade att han inte var cp på något sätt. Givetvis pratar jag om Mr Järvheden, fräsch man men humor som kan spela gitarr och sjunga. Han är sööööht! :D
Var in till stan igår och handlade lite saker, blev dock inte så mkt men kom hem med 2 nya bhar, revlon färgbalsam (ist för silvershampoo) en hudkräm och silikondroppar till håret. Med mig hem fick jag också en påse från apoteket vilket var väldigt nödvändigt i dessa halvkrassliga tider!
Måste även säga att jag skrattade ihjäl mig igår då jag såg idrottsgalan, dessvärre missade jag det mesta av vad herrarna gustafsson hittade på men brorsan ringde och sa åt mig att slå på tv, då var den äldre versionen av gustafsson utklädd till Per Gessle! Jag förstår inte hur man kan hitta på så jävla roliga saker hela tiden.
Till sist får man väl säga grattis till Charlotte Kalla, fan va bra hon är! Det var tur att jag inte var hemma då hon vann priset för då hade jag suttit ensam och tjutit som ett litet barn, när jag är borta så kan jag behärska mig lite och ögonen vätskefylldes bara lite ;D
Nu ska jag testa mitt färgbalsam för att se om de är bättre än silvershampoo :)



Jag hatar också mina grannar, speciellt familjen i dörren vid hissen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0