Trygghet i hemmet!

Haha måste bara berätta en sak. Igår innan jag fick besök så satt jag i brist på annat och läste Piteå Tidningen på internet. Såg att de fanns en nyhet från norrköping så jag tänkte att jag skulle se efter vad pt fått nys om för nyheter från min hemstad. Jag hittade det här och för er som inte vet det så bor jag alltså i Hageby där alltså detta skedde. Fort som fan gick jag in på NTs sida för att läsa med om detta, och vad är det jag ser?! För helvete, allt hände ju i mitt hus?! Hur kunde jag missa att flera blir knivhuggna, en jävla massa polisbilar, ambulanser and so on? Ni kan läsa med om det här samt se bilder från där jag bor ;D Ååh va jag trivs och känner mig trygg här i hageby! Jag älskar att bo här på bäckgatan! :D Skrämmande dock att man inte reagerar längre på att det är livat i trapphuset, utanför osv, det har blivit en spännande del av min vardag!





Kommentarer
Postat av: jenny

nu äntligen har man fått internett hur leker livet med dej dÅ?? päss nsygg fan

2009-01-26 @ 09:55:56
URL: http://gossipchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0