Snart åker jag heeem..

Torsdag idag, med andra ord har jag bara 3 dagar kvar här i Norrland. På söndag kommer jag hem, på eftermiddagen/kvällen så kliver jag ner på Pekings marker och det ska faktiskt bli så jädra skönt!
Gick och la mig tidigt igår, det är fan tröttsamt med två barn som surrar konstant med en :) Dock är dom så söta så dom får gärna göra det varje dag.
Igår bjöd också morfar på mat, han brukar göra de när jag är hem och den här gången var det älgköttsoppa, älskar älgkött synd bara att de är så jäävla dyrt i södern. Får väl hoppas att nästa person som kommer ner och hälsar på har med sig massvis med norrländsk mat, finns inge bättre!
Emilia (brorsdotter) ringde igår när hon skulle lägga sig, hon var ledsen för att jag skulle åka iväg. Hon är så söt att man vill äta upp henne! Hon ville träffas innan jag åkte och självklart ska hon få göra de <3
Vaknade förövrigt med en härlig ögoninflammation, jag hoppas att den gått till sig på söndag så att jag kan ha linserna, inte kul med glasögon nu då det är så satans kallt ute!
Idag ska jag plugga och sen kanske åka förbi en väns far och hälsa på, vi får se hur det blir med det men det skulle vara roligt att träffa dom igen.
Idag spelar Luleå mot Brynäs på bortaplan, krossa!
Värsta igår var då jag råka sparka in med tårna i en dörr och nageln på pektån lossnade! Satan vilken smärta :(



15 dagar till Vickster kommer och hälsar på mig ;D



Har också fått erbjudanden på 2 lägenheter, de är lite större än den jag bor i nu och båda ligger på Norralundsgatan. Någon som vet var det ligger? ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0