Sjukstuga!

Idag är ingen bra dag. Har ögoninflammation, feber, lock för båda öronen + en jobbig förkylning. Ögonen är igenklibbade och det är inte det fräschaste kan jag tala om för er, vaknar ungefär 4-5 ggr varje natt och måste upp och badda dom med linsvätska osv. Kanske dags att ringa vårdcentralen, men som vanligt så är jag aldrig nog sjuk för läkarhjälp ;D Envis norrlänning var det här ja!
Har precis tagit en dusch för att sluta frysa, ska lägga mig under täcket och kolla på avsnitt av scrubs, how i met your mother och gossip girl. Är jag pigg efter det så får jag slå igång några avsnitt med OZ också.
11 dagar till Vickster kommer, jag känner mig så ensam här nu. Får inget gjort för jag längtar bara till att Vickan ska komma. Ska bli så jädra rolig när hon kommer, vet inte vad vi ska hitta på. Någon som har några förslag på vad jag och Vickster kan fördriva våra dagar med? :)
Nu har jag iaf fått ihop ett blogginlägg och Micka, skräll att du fick högre procent än mig? Du är den ondaste men samtidigt den mest snälla och underbara människan jag känner.



Jag ljuger inte, jag ser gossip girl pga den här mannen. Vackraste människan på jorden? Ja, mkt möjligt faktiskt. Jag får fjärilar i magen då jag ser honom! :D





Kommentarer
Postat av: Berecca

Jag vet inte hur jag vill ha den, du får helt fria händer! vet du hur man gör sånt där? de vill jag fan lära mig är de svårt? kram kram

2009-01-15 @ 04:19:05
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0