Pilbågsjakt på Svea!

Hade fått en kommentar där det ifrågasattes varför jag inte hade bloggat, var det kanske baksmällan som gjorde att orken till bloggen varit lika med noll idag.
Gårdagen var rolig, inga folk på krogen men vi gjorde helt klart både vakten och bartenderns kväll. De fick skratta och blir imponerade som aldrig förr. Blev också en efterfest vilket alltid är trevligt, träffade 2 nya pojkar som hette David och Jesper. Den sistnämnda sov över medan David knatade hemåt mot morgonsidan.
Mannen kom också igår på efterfesten efter en hel del tjat från min sida ^^ Men vet man vad man vill så kommer de till slut :P Eller ngt sådant!
Baksmällan idag har varit relativt jobbig, dock inte den värsta jag varit med om. Orsaken till varför jag inte bloggat är att jag och mannen legat i sängen hela dagen samtidigt som Vickster legat vågrät på soffan! :D Nu är vi dock i farten igen och har hunnit sänka några bira. Vet inte vart vi hamnar ikväll men det kommer säkert att bli schjukt roligt ändå! :D
Har bilder från natten men orkar inte lägga in dom nu, kanske gör det imorgon!
Ha en underbar kväll mina vänner! Nu ska vi fortsätta att sypa! Vickster & Mallebus ftw!
Måste jag förövrigt säga att Vickster hann däcka igår? 3 ggr dessutom! Hon är en jävel på att hålla sig vaken :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0