Överföring Bordell 300:-

Yes, har fått mig löningen idag :D Kollade internetbanken för att se ungefär hur mycket pengar jag hade kvar, hade inte fått min riktiga lön som dimper in på kontot på tisdag utan jag hade fått en gåva från mitt hemliga jobb, nämligen bordellen! Nej men allvarligt, vart fan kommer de pengarna från?!
Idag har det inte varit en sån bra dag, Vickan ringde imorse och berättade att hon nog inte har råd att åka, snicksnack, Vickan ska hit även om jag måste till bordellen och jobba ihop pengar till henne! :D Efter de blev dagen bättre, MallanPrallan ringde, kommer inte avslöja vad vi pratade om men jag blev så jävla glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag saknar min Mallebus!
Har fått ännu ett paket på posten, jävla skit va paket jag får nu :P Dock så misstänker jag att det är Dust it som kommit, så jag får väl gå iväg och hämta det någon dag, dock inte nu för den här dagen kommer gå åt till att enbart studera! :D
Nu ska jag duscha och springa ner på HC för att handla något att äta till middag, tjyz!

 

Malin & Malin = <3 ILU





Kommentarer
Postat av: ♥Jenny♥

hel no ja ska fan fälla dje å spray u reD MOAHAHHAH hahah ooh ja digar å få anonyma $på konto de har fnab hänt några gånger hehe

2009-01-23 @ 18:45:01
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: Brandon Lee

Jag antar att du har inte lekt elektriker eftersom du är fortfarande med oss? Ang pengar,jag har inte skickat några,men,men,finns nå´t frilansarjobb för killar på bordellen, min ekonomi är lite,eh,ansträngt, suger getpung så att säga. Det måste också vara nå´t fel med mina ögon,har inte druckit nå´t, men ser ändå dubbelt,.två Malin. Ha det,eh,Malins. XOXO.

2009-01-23 @ 20:27:16
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0