Nu kommer jag hem!

precis kommit hem från Vickan, blev några groggar fler än jag tänkt ikväll. Var i luleå igår och träffade min älskade Micka, vi drack alldeles för länge och kom inte hem förrän vid halv 9 på morgonen, kl 12 så styrde jag och Vickan bilen mot piteå och jag har fortfarande inte fått någon sömn. Har varit sjukt trött idag och höll på att somna innan spriten rann ner i halsen på mig, dock så blev jag pigg efter det men jag kände ändå att det var dags att kasta in handduken nu. Klockan är 4 på morgonen, om 10 timmar lyfter mitt flyg mot sthlm och jag har ännu inte hunnit packa. Ska lägga mig nu och njuta av de timmars sömn som jag kan få. Tack Micka för igår, var så roligt att jag hann träffa dig innan jag åkte hem!
Vickanbaby, 2 veckor så ses vi igen och då börjar vårt nya liv, visst raring? Love you girls, ni betyder allt för mig!
God natt, nästa gång jag skriver så är jag på hemmaplan.. äntligen!





Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Sorry om jag gjorde dig illamående,jag skrev inlägget som en varning för de som är alltför godtrogna,hoppas att nå´n tänker efter först,speciellt ang folk man "känner". Bästa sättet att hitta en lägenhet är nog att helt enkelt besöka fastighetsägarnas kontor,alltså privata såna,HSB är ju inte mycket att ha. Ha det Malin,och försök att vila lite och ta det lite lugnt som omväxling,det är ju inte meningen att du ska ensam dricka upp all tillgänglig CM,.eller hur? XOXO.

2009-01-11 @ 20:35:58
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0