Malins hårvård!

Efter att jag gick från svart hår till ljust på väldigt kort tid så blev mitt hår ordentligt slitet. Har klippt mig men topparna var ändå slitna som fasen! Använder silvershampoo för att få bort de gula och för att de ska ljusa upp och få de mer vitt. Dock så märkte jag att detta också slet fruktansvärt mycket på håret. Så nu har jag varit och inhandlat en del saker som jag nu provade idag och jag är förälskad.
Är det någon blond tjej som läser min blogg och kör på silvershampoo så kan jag tipsa dig om Revlon färgbalsam 1002 ist, det är ett balsam som man sätter i håret och låter det verka i ungefär 3 minuter, då man sköljer ur det så har du fått samma effekt som med ett silvershampoo samt att det känns som att du haft i en inpackning! Det bästa inköp jag gjort i hela mitt liv tror jag, om vi snackar hårväg ;D
En annan bra grej jag fyndade igår var något som hette absolut repair unifibrine från Loreals serie expert, det är ett serum som du sätter i topparna i blött hår för att de inte ska va så slitna och jag måste säga att det var riktigt bra det också. Första gången jag inte behövt platta mina toppar för att de inte ska se slitna ut efter att jag fönat håret.
Har också köpt dust it för ett tag sen, det är nog världens bästa uppfinning, förr tuperade jag alltid håret som en idiot för att få lite höjd på det, nu dustar jag bara lite så håller de sig hela dagen.



Revlons färgbalsam 159:-
Loreal Serum 139:-
Osis Dust it 139:-
Allt är köpt på hårvårdsbaren i Norrköping, har ingen aning vad prylarna kostar någon annanstans men jag tycker helt klart att varje tjej bör ha dessa produkter hemma. Speciellt om du är blondin ;)





Kommentarer
Postat av: Erran

tips: Gå in på:http://frisorcenter.ehandel.net/sv/article/90/schwarzkopfosisdustit10g

2009-01-20 @ 21:13:26
Postat av: Micca

voj voj stumpan! Läget?

2009-01-21 @ 14:56:36
Postat av: jenny

jävlr så söt blogenblev hehe va fan ahr du provat dust skiten funkar de e grytm sugen men ja tyckte de lät skumt

2009-01-21 @ 18:10:12
URL: http://killerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0