Kändisfrillor!

Idag har jag haft en riktig städdag så nu doftar de nystädat i lägenheten, har precis ätit lite makaroner och tänkte ta mig en dusch. Får se vad som händer ikväll men alltid ska jag väl hitta på något :) 10 dagar till Vickan kommer nu!!
Haha satt och kollade runt på internet för att jag hade så tråkigt, hittade en sida där man kan testa hur man ser ut i olika kändisfrisyrer, såhär blev resultatet för mig! Vilken tycker ni att jag passar bäst i?

   
   
   


Vill ni själva testa så hittar ni det här!





Kommentarer
Postat av: Erran

Du passade i frillan som var längst till höger på översta raden:)

2009-01-15 @ 16:58:34
Postat av: Anonym

Det stora lockiga håret passade du superbra i. Kanske borde desta ? ;)

2009-01-15 @ 22:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0