Jokerface aka Vickster

Nu har vi kommit hem från krogen, blev en jävla krogsväng och vi hann med 4 krogar ikväll :D Började med trappan och sen blev det en sväng förbi black horn, cromwell house och otten. Dock så kom vi aldrig in på otten för Vickan lyckades ramla raklång utanför och sen skämdes hon så mycket att vi drog på max istället.
Jag har ALDRIG skrattat så mycket i hela mitt liv åt någon sen jag flyttade hit till norrköping! Det hände för ungefär 2 timmar sen och jag skrattar fortfarande som en idiot, taxichaffisen hem kundeknappt köra för att han skrattade så mycket åt mig eftersom att jag skrattade så mycket att jag knappt kunde sitta upprätt.
Nu ska vi lägga oss, för det är en lång dag imorgon! :D Ha de! Och Mikka, vi saaaaknar diiig!
 Btw, varför filma jag inte?!!! :D



Vickan hade också behövt hockeyskydd! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0