I still need you

Åååååh va skönt att vara tillbaka i Norrköping! Aldrig, aldrig, aldrig mer ska jag dricka till kl 4 natten före jag ska iväg och flyga och sitta på ett tåg! Men nu är jag framme och varenda sekund av trötthet och illamående var värt det även om det var något av det mest långtråkiga jag varit med om. 3 veckor i Pite är lite för länge för mig, har längtat hem (men också haft ångest över att återvända) väldigt länge! Fast det var värst i början, efter 1-2 dagar så längtade jag hem så fruktansvärt mycket men efter drygt 2 veckor så kändes det så naturligt att vara där att jag slutade tänka på Norrköping.
Tänker inte skriva något om flyg- och tågresan för det hände inget spännande förutom att en tjej inte vågade stänga dörren på toaletten och därför kissade med öppen dörr.
Möttes av en HÖG med post på golvet och en rutten gurka i kylen, trevligt! Nu har jag iaf duschat och ska lägga mig. Har längtat efter min säng hur länge som helst och det ska bli det skönaste på väldigt, väldigt länge!
15 dagar till Vickanpickan kommer, jag längtar!! (Har någon lagt märke till att dessa 15 dagar aldrig minskar ;D)
Jag har förövrigt världens bästa föräldrar, jag älskar er och tack för att ni ställer upp för mig så mycket som ni gör. Ingen summa pengar i hela världen skulle någonsin kunna ha ett högre värde än er <3



Får främmande imorgon kl 8, hon kommer med mjölk och jag bjuder på kaffet! Bra deal tycker jag!





Kommentarer
Postat av: Stephie

haha, aow, tack så mycket :D

2009-01-12 @ 19:03:44
URL: http://thismess.blogg.se/
Postat av: Brandon Lee

There´s no place like home,.sägs det, önskar att jag visste var är hemma för mig. Kul att du är tillbaks,Peking känns mer komplett på en gång. Ha det bra Malin.

2009-01-12 @ 22:48:55
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: Ida, The One And Only ;)

hur får du bort själva videon på klippen och bara har musiken?

2009-01-22 @ 00:28:17
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0