Hur kan man inte älska dollars?

Det må vara en budgetaffär och det mesta som finns där är skit! Trots detta så älskar jag den affären, varje gång jag är uppe här i norrland så tar jag några revor dit och alltid hittar jag något. Idag inhandlade jag julgardiner, två krukor, en plåtbörs med scarface på framsidan och en chirrepårre för 32 kr! Som hittat för tusan :)
Har inte gjort så mkt idag annars, varit ut och käkat med mams, paps, broder*2 och min brorson! Efter det har jag varit hemma med mina syskonbarn och hängt med dom!
Nu är jag trött som ett svin, Slemelie kanske ska komma förbi senare och hälsa på. Blir kul att träffa henne, har inte sett henne sen vi åkte upp hit! Orkar inte skriva mer, länge leve dollars!





Kommentarer
Postat av: Söderlund

Hehe okej.

Själv planerar jag nu ny flytt till sthlm :)

2009-01-02 @ 19:12:47
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Brandon Lee

Om familjens juldans,no comments,datorn hakade upp sig och kommentarfunktionen går inte att använda. Att tjäna pengar på att blogga är bra, jag gör det jämt eftersom jag alltid bloggar på arbetstid, eller,eh,jobbar på bloggtid. Nyårsafton sög getpung,eller ja,var sisådär,inga bra vibbar. Kul att du gillade Poisonblack´s låt, aldrig lyssnat de tidigare? Om du går och handlar i en budgetaffär så kan du lika gärna komma hem så kan vi gå och handla tillsammans hos ÖB,ha,ha,bara kvalitetsvaror! Fortfarande ingen snö här,men kallt som fan,ingen läge för skinnbrallor men långkallingar rockar fett,.sägs det. Ha det bra Malin och XOXO.

2009-01-02 @ 20:20:06
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0