Hero of war

Hej! Idag är Mallan frisk :) Har precis tagit mig en dusch och ska ta och diska undan och göra mig klar för att åka iväg! På schemat idag står det att jag ska hämta ut ett paket från posten och sen ska jag in till stan och möta upp några söta vänner :P 2 av dom åker till indien på söndag så vill hinna säga farväl till dem för vem vet, jag kanske inte bor kvar här då dom kommer tillbaka :/
Känns som en bra dag annars, var på lite smådåligt humör här tidigare eftersom en person fortsätter att tjata på mig dag in och dag ut, sånt pallar inte jag. Håll bara käften och sköt dig själv jefla mongis!
Va roligt att fler människor vågar sig på att kommentera min blogg, jag gillar att få kommentarer men antar att det är massa idioter som läser bara för att de är nyfikna på vad som händer i mitt liv och sedan inte vill att jag ska veta att du/ni läser min blogg. Mohaha, typiskt piteå! ;D
Nu ska jag smorsla, klä på mig och lyssna på en skön låt som jag börjat gilla mer och mer faktiskt.
Kanske lägger upp en bild på hur jag ser ut senare, beror på hur snygg jag blir idag :D






Kommentarer
Postat av: Dragana

Åh, varför ska du flytta då?



Paket på posten är alltid kul! Hehe. Särskilt de som inte kostar någon alls! =))

2009-01-16 @ 15:44:41
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0