Grått nytt hår eller gott nytt rövhål?

Insett att jag har varit dåligt på att blogga de senaste dagarna, kan ha att göra med att jag jobbat hela nätterna och sovit hela dagarna! Jag vet, är upp för att spendera tid med familjen och mina vänner och de enda jag har gjort är att jobba!
Men det blir kul i slutet av januari då löningen kommer in på kontot, undra vad jag ska spendera pengarna på.. Kanske en ny tatuering? ^^
Gårdagen spenderades som sagt på jobbet, hade tänkt gå upp tidigt för pappa hade gjort tacopaj som jag skulle få äta, givetvis har alarmet på mobilen inte ringt (den väljer själv när den vill larma) så jag rå-jävla-försov mig! Dock så hann jag till jobbet i tid även om jag fick stressa ihjäl mig! (Tack Marcus för att du väckte mig en halvtimme innan jag började :D)
Jag tyckte ändå att det var relativt skönt att jobba igår, jobbade med världens skönaste människa också så det hjälpte en del, vi hade med oss godis, dricka, film och massvis med mat! Gott var det också, Marie kan verkligen det där med mat! Det var en lugn och skön natt även om de flesta som var där trodde att det blivit krig vid 12-slaget. Själv spenderade vi 12-slaget ute på balkongen med en cigg i käften och ett glas äppelcider i handen!
Hoppas ni hade roligt iaf, nyårsafton brukar ju bli de mest misslyckade fester varje år eftersom varje person har så jädra stora förväntningar på kvällen! Nu slapp jag bli besviken och tjänade samtidigt en jävla massa pengar! Jag tror att jag ska börja jobba varje nyårsafton!
Längtar hem, vill inte va här längre. Det var kul ett tag men nu saknar jag.
På lördag ska jag iaf till Luleå och festa med Micka och Vickan, wooopwoop, det ska bli roligt som satan!



En av mina bästa vänner i ett underbart berusat tillstånd <3
Just det, Gott nytt år!



Kom på att eftersom att det är nytt år och jag börjar lessna relativt mycket på den  här bloggen så tänkte jag att jag skulle testa på något nytt! Från och med nu kommer jag att lägga upp en gåta i varje blogginlägg, så nu får ni fan se till att gissa! :D

Den som gör mig behöver mig inte. Den som köper mig behöver mig inte.
Den som använder mig kan inte se mig. Vad är jag?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0