Förbannades hårhelvete!!

Nu är jag fruktansvärt less på mitt hår, nästan så less så att jag funderade där ett tag på att ta en trimmer och raka av allt. Gjorde en blekning igår och precis som jag förstod så blev håret knallgult, ingen fara med de då jag har silvershampoo som jag idag satt i håret! Lät de sitta i ungefär 1½ timme så riktigt allt de gula skulle försvinna, de gula försvann vilket är väldigt skönt, problemet nu är bara att jag har lila slingor (efter shampoot) i håret ist! Håret är även de mest torra, sönderblekta hår i världen just nu så satte i en inpackning i typ en timme så att topparna inte skulle vara lika slitna, hjälpte det? Nej! Jag tror mitt hår vill berätta för mig att det är dags att bli mörk!
Har bestämt mig att nästa gång en färgning landar på mina hårstrån så kommer det att vara min älskade Tahiti-färg, fan va snygg jag kommer bli! :D
Idag ska jag se matchen mellan frölunda - luleå :) Kom på att nu när jag är hemma i norp så har jag sopcast på den stationära och med andra ord så kan jag se alla luleås matcher om jag vill, detta är dock något som jag verkligen inte tänkt på under den här säsongen eftersom att jag slår igång min stationära ungefär en gång per år eftersom att den låter så satans mycket!
Annars då? Sitter och är nyfiken för vickan skickade ett sms om att hon hade något roligt att berätta men att hon skulle ta det med mig sen. Sånt kan man inte säga till mig för då är det de enda som cirkulerar i mitt huvud!!
Nu fick jag ett sms av henne!!! Bäst att ringa ;D Adjö ;)



Kommer ihåg matchen som att det var igår, mitt humör har nog aldrig gått från ultraglädje till frustration så många gånger under en så kort tid. Skönaste matchen någonsin, nu tar vi fröllorna! :D





Kommentarer
Postat av: Berecca

Hej stumpan! snygg blogg du har, du skulle inte vilja fixa till min så att den ser hyfsad ut? har inte skrivit nå i den än men kanske skulle göra den om den var fin som din :P pöss!

2009-01-14 @ 19:23:26
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: Brandon Lee

Ditt hår vill inte att du ska vara blondin,.klokt hår du har,de som säger att blondiner har roligt ljuger. Lila slingor låter som en pensionärsgrej, men vad innebär Tahiti färg? Apropå hockey,ok Luleå vann,men inte för att de spelade bra,utan för att de tråkade ut Frölunda. Ha det oj du med lila slingor.XOXO.

2009-01-14 @ 19:39:26
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0