Blås dig i håret brudjävel!

Vet fan inte varför jag ens bloggar, lovat mig själv att inte blogga när jag är onykter. Skulle bli en öl och mys på trappan, slutade med att jag som vanligt är kanon i arslet. Ska gå och sova nu för jag har en lång dag framför mig, ska plugga hela dagen, som vanligt så skjuter jag upp allting och gör det i sista sekunden, INTE bra.
Trött är jag också, skönt att va hemma dock :D Lätt värt att ta taxi hem ist för att sova i stan på en soffa. Har inte hänt så mkt, var på trappan och drack för att det var billigt och gick sedan på cromwell. Träffade en dregen wannabe som var sugen, jag var dock inte lika sugen på en "jag-använder-alldeles-för-mycket-kajal"-man.
Träffade min tatuerare idag och frågade om tider, hon hade inte så mkt men skulle nog ha tid att pressa in mig. Ska inte avslöja vad jag ska göra men det kommer att bli grymt fint :D Lägger upp bilder då tatueringarna är gjorda.
Sov gott mina vänner, farväl.
Btw, om jag fattat rätt så åkte Blondinbella ut ur lets dance ikväll, katjiiing, min önskan är uppfylld! :D





Kommentarer
Postat av: Jenny

yoo miss drunk hehe hadde du kul i går då? jag vakande då nu med att jag på nått sadisktiskt sätt misshandalt mina öron i sömmne så att skinnet runt tunnlarna e borta och ersatt med ÄCKEL OSTKROKSLUKTANDE var hellvetes jävlar!

2009-01-24 @ 11:39:13
URL: http://killerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0