Back from Arvidsjaur!

Igår sa jag farväl till en av mina bästa vänner, det var dags för henne att åka söderut och snart är det också min tur. Känns bra, jag längtar hem men samtidigt börjat tankarna snurra om att flytta upp igen. Jag har fan allt här, vänner, familj och såklart Flisan då. Men jag har också mina vänner i norrköping, jag trivs otroligt mycket bättre i peking än vad jag någonsin gjort här.. Nåväl, något jag måste fundera över iaf!
Jag och Vickan åkte till arvidsjaur igår, det var något hon fick för sig och i all hast så hängde jag på. Arvingarna spelade på en krog där + att min bigbro var där och festade med hans tjej. Jag söp som en idiot (tänkte att om jag drack tillräckligt mycket så skulle arvingarna bli bra) dock så misslyckades mitt försök, arvingarna blev inte bättre även om jag blev fullare. Kom precis hem, ska sätta mig och studera lite för att sedan åka iväg och se film med Victoria!
På tal om Vickan så ska hon komma och hälsa på mig, hon kommer ner den 23e och det kommer bli den roligaste tiden någonsin, vi ska besöka varenda krog i norpan (förutom de dåliga ;D) och bara skeva på under den tiden hon är där! Hoppas att hon trivs så att hon flyttar ner till mig ;D
Förövrigt så ska jag gifta mig med en arvidsjaurbo, om jag lever med en karl med den dialekten så kommer mitt liv aldrig bli tråkigt! :D






Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Man har sitt hem där man har sitt hjärta,.eller hur? Apropå Arvingarna,det finns inte så mycket sprit i hela världen att de ska kunna låta bra,inte ens våran vän Kapten kan göra musik av sånt skit,omöjligt. Ang Arvidsjaursnubbar, ska man uppfatta det hela som så, att man per automatik är borta pga att man är Pekingbo,.snyft? Ha det Malin.XOXO.

2009-01-06 @ 18:24:54
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0