And the shells jumped through the smoke

Gårdagen blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. Var förbi Emelies nya men lilla och svårmöblerade lägenhet och tittade, får tydligen i uppgift att tapetsera upp en fondvägg där men är man en händig kvinna så är man :)
Var förbi trappan och skulle käka men maten hade tagit slut så jag och min kärlek gick förbi ica och handlade gott inför kvällen. Åkte hem och kollade på lets dance samt halva pulp fiction och somnade sen som ett litet barn efter att ha myst som idioter halva kvällen :D
Solen skiner ute och termometern visar 0-gradigt så det blir faktiskt en promenad nu innan frukost, Emelie ska förbi ok och hämta prison break-boxen och jag ska hämta ut lite skolböcker så det blir en skön promenad såhär på morgon(?)kvisten ;)
Efter det ska jag plugga så att jag får det gjort och efter det åker jag nog in till stan till Emelies nya lägenhet, dock beroende på hur lång tid studerandet tar.
Har ni några roliga planer för kvällen? Själv så har jag bara en enda plan och det är att jag ska hålla mig nykter ända till då Vickan kommer, känns som att det blev en hel den för mkt då jag var i northland!
Btw, ögoninflammationen vill inte ge med sig, vårdcentralen nästa kanske?


Jag och Emelie?





Kommentarer
Postat av: Stephie

hehe :) skicka till min mejl hur du vill ha den :)

2009-01-17 @ 23:12:49
URL: http://thismess.blogg.se/
Postat av: Berecca

ja du, men jag lovar dej att jag kommer söka lägenhet i närheten av dej, och så fort jag får en så tar jag den!! vad gör du ikväll då? puss ;)

2009-01-17 @ 23:56:41
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: Berecca

Men varför ska du lämna norpan? =(

2009-01-18 @ 08:16:46
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0