AlkisVickan är gullig

God dag mina vänner, igår var en seg dag men det var trevligt ändå. Vi var in till stan där jag inhandlade lite kläder samt smink och åkte sedan hem där vi lagade middag och mös på. Pluggade och efter de kom mannen. Vi drack några öl och skevade på :D Vickan är så jäävla rolig att jag tror att jag tar bort mig själv. Vi la oss iaf vid 7 på morgonen och sov till 12 :P Sökt lite jobb och kollat på OZ. Nu har vi varit på systemet och käkat på donken :P Ska knäckas en öl snart och sen blir det utgång ikväll. Vet inte vart jag ska ta Vickan, vad tycker ni mina vänner?
Känns som att det blir väldigt mycket öl de senaste dagarna (varje dag sen Vickan kom) Hon får mig att bli alkis! Damn it, bjuder på lite bilder men orkar inte lägga in de som är på kameran :D

   
   
   
  

Kör på bara! :D





Kommentarer
Postat av: mikka

hello godingar! jag vill å va med....nåja, får nöja mej med het sex istället, he he he....

2009-01-31 @ 00:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0