Vill ha dig här på riktigt i natt.

Har inte så mycket spännande att berätta idag. Enda gången jag vart ut är då jag gick och köpa cigg och käkade middag på donken :D Vickan och jag har varit slitna idag, anledningen till det är väl att jag försöka bota mig förkylning med öl igår. Gick sådär, eller rättare sagt åt helvete. Idag är näsan värre än värst och halsen är sönder efter all hosta.
Mannen sov här i natt så vi har legat och kollat på OZ idag medan Vickan sov. Iofs så sov jag också typ hela tiden, som sagt.. slitet idag!
Har sovit lite ikväll också så vi märker väl hur det går att sova i natt, antaglingen inte så bra men jag hoppas! :D
Var menat att Vickan skulle åka hem imorgon och sen skulle jag och mannen ha lite kvalitetstid haha, känns som att det var längesen men eftersom att de inte finns något flyg förrän på söndag så får vi ta det någon annan dag :P
Nog från mig, nu ska jag gå och snyta mig och plocka bort lite i denna megastora lägenhet! Vi hörs.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0