Vickster snarkar.

Ååååh, jag kan inte sova för att Vickan snarkar ihjäl sig. Jag har dock inte hjärta att väcka henne så jag sitter och kollar genom diverse tråkiga bloggar. Hittade en sån jävla lista på en blogg så jag tänkte att jag skulle fördriva tiden med att fylla i den. Hade länkat om jag kom ihåg vilken jävla blogg det var :D

Antal meddelanden i inkorgen:
537 (Jag vet, patetiskt)

Antal meddelanden i utkorgen:
1

Vem har skickat meddelandet högst upp i inkorgen?:
Storebror!

Vad står det?:
Säg grattis!

Vem har skickat det tionde meddelandet uppifrån?:
Micka

Vad står det?:
Jag har såååå ont i musen :) Men är kåt ändå!

Vem har skickat det tjugofemte meddelandet uppifrån?:
Manneeeen

Vad står det?:
Hahaha de gör hon rätt i ;) gör cu oxå så hon får sällskap.. Jag hör av mig inatt puss och gos äppelmos

Vad står det i fjärde meddelandet under det?
Ja vakna nyss så schöööönt :) skulle inte ni ut pruppis???

Vem har skrivit det?
Mannen

Från vem har du mest meddelanden?
Micka

Från när är ditt äldsta meddelande?
4 jan 2000 01:25

Vem skrev det och vad står det?
Mannen skrev: Lagg in en stöt då.. Så kanske han nämner dig i hans nästa låt :) när ska Maaaliiiin komma hem igen. Miss you.

Vad står det i ditt översta meddelande i utkorgen?
Dont forget babe, i live you.

Till vem skickade du det?
Haha min fästman

Vad står det i ditt meddelande längst ner i utkorgen?
Jag har ju bara ett?!

Till vem skickade du det?
...

Vilket meddelande i inkorgen gör dig gladast och vem har skickat det?
Bob Saget, Fuck salt :P

De meddelandet gör mig grymt lycklig, Micka skickade det!  

Vilket meddelande i utkorgen gör dig ledsen och vem har skickat det?
...

Gå in i inkorgen,blunda och klicka ner i 5 sekunder vad står det i det meddelandet?
Önska jag va där nu o schikkla min Maliiin :) de är långt till dig ju :( vill softa me dig nu.. Du borde sagt förut, de är sent nu :(

Vem har skickat det?
Mannen, once again!





Kommentarer
Postat av: Jenny

naaww u toffel u

2009-02-03 @ 11:03:45
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: Mickis

Hej sötnos! Jag flyttar mest troligt, ska bara prata med facket i morgon angående stämpling och om allt e ok så blir man skåning :) Vi får ju mkt närmare till varann oxå :)

2009-02-03 @ 14:12:18
Postat av: Jenny

jåå nååå vet ja ne ja skojja bara pucko fan finns de inget agressiv i du mer suucckk vars e miss drama hehe! ääh vad hände ri din by då

2009-02-03 @ 14:46:24
URL: http://killerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0