Vi fick det!

Nu har vi varit på arbetsintervju, jag vet inte om det är den norrländska charmen men dom älskade oss. Vi fick båda våra jobb. Victoria fick som personlig assistent hos ett flertal personer, jag fick på ett äldreboende som ligger mitt i stan. Idag är en väldigt, väldigt bra dag! Vi börjar båda jobba väldigt snart. På mitt jobb var de ute efter sommarvikarier men hon ville att jag skulle börja jobba så snabbt som möjligt vilket jag inte hade något emot.
Nu börjar allt ordna upp sig så nu är det bara lägenheten kvar att fixa och det ska vi göra snarast! Vi har en visning på en lägenhet på fotbollsgatan som har samma planlösning som jag la upp tidigare i bloggen. Vi får se om vi åker och tittar på den ikväll.
Grattis Farmor på födelsedagen, idag är det som sagt en väldigt bra dag!
Hoppas att eran dag är lika underbar som våran. Adjöö!
Ps. Ikväll ska vi fira? ds.




Dubbel-Yes känns passande idag!





Kommentarer
Postat av: Erran

Blev det taco gratäng? Snålvattnet rinner.......

Grattis till er båda,kul att det händer nåt!

Firar ni med dricka oxå ikväll? Kram

2009-02-25 @ 22:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0