Ektorps-bor?

Hej hej hallå, imorgon eller idag rättare sagt är en stor dag! För idag ska jag och Vickan på varsin arbetsintervju, jag ska på en i Söderköping och Vickan ska på en norr om stan! Har sovit några timmar men vaknade igen. Har precis kollat lite lägenheter och hittade två stycken som vi gillade. Har ställt oss på dem och hoppas på att få någon av dom, just nu hoppas vi på den som ligger i Ektorp, låg riktigt nära stan och lägenheten var i sig självt jädra fin! Inte allt för dyr heller vilket alltid är ett plus!
Har skrivit sluttentan idag, gick relativt snabbt eftersom att Vickan inte störde mig så mkt :) Imorgon ska jag väl försöka ta tag i resten men de är så jävla tråkigt. Vill sluta plugga nu och börja jobba så håll tummarna för mig, kl 11 ska jag intervjuas och kl 17 är de Vicksters tur! :D
Nu ska vi gå och försöka sova, lär inte gå nå vidare bra men vi måste ändå göra ett försök ;)
Lägger upp lite bilder som tagits med kameran sen Vickster kom hit :D

   
   
   
  
  

Jag lovar, vi är inte fulla/bakfulla på någon av bilderna ;)





Kommentarer
Postat av: Berecca

Hej stumpan :) hur går det för er? längtar ni nå till flytten? puss

2009-02-10 @ 12:57:48
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: tamara

ä du fyllan mohammed?

2009-02-10 @ 18:27:02
Postat av: Berecca

jaha jag trodde att ni redan hade fått en lägenhet, jo det går bara bra för oss, men jag har kommit på hur dyrt det är att "börja om" haha vi hade ju inga möbler allt, ojoj ;P

2009-02-10 @ 22:19:59
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0