There's no time for us.

Vad jag hatar sömnlösa nätter. I natt var en sån natt och natten som kommer ni kommer med all säkerhet också passera i vaket tillstånd. Imorgon kommer Vickan och Johan, kommer bli kul att dom kommer samtidigt som det inte alls känns speciellt bra att Johan kommer nu. Självklart är det kul att han kommer men jag och Vickan har båda så fruktansvärt mycket att göra i veckan så jag tror för hans egen skull att han skulle ha roligare om han kommit på fredag istället och stannat helgen och veckan efter. Jag har egentligen inte tid med besök heller. Jag har sjukt mycket att göra i skolan + intervjuer och kanske en introduktion på det. Vickan ska också på en intervju + introduktioner. Förstår inte riktigt hur dom tänkt att vi ska ha tid för en som besöker oss. Min skola kommer garanterat bli lidande och jag är less på det nu. Jag vill ha ordning i min vardag, kan inte fortsätta att leka bort dagarna hela tiden! Men vi får göra det bästa av situationen, bara de kommer ner så ska vi nog ordna allt på något sätt.
Annars har de inte hänt så mycket idag, har gjort lite NK B och lagat middag samt bakat. Skulle nämligen bjuda på middag samt efterrätt men Emelie svarar inte då jag ringer så jag antar att hon inte ville ha min mat idag. Elakt!
Idag lyssnar jag på Queen, fisatan va bra musik dom gjorde, klassiskt. Freddie Mercury var ett geni!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0