Smidiga Victoria.

Som sagt så skulle hon egentligen kommer hit i torsdags, men det slutade med att hon skulle ta 14 flyget idag istället. Igår ringde hon, hennes börs är borta med bankkort, körkort osv, bra där Victoria Pettersson.
Det ordnade sig iaf (någon ska skicka hennes börs till henne med posten som med all sannorlikhet på Karls källa). Hur som helst så ringer damen ifråga nu, hon har missat planet. Är jag chockad? Nej det är jag inte. Är jag less? Oerhört less, finns inte ord att beskriva hur less jag är detta nu. Tjorv hit och dit hela tiden, fan ta tag i saker och åk i lagom tid så ska du nog se att det ordnar sig. Att åka 6 mil till en flygplats 50 minuter innan flyget går är bland det dummaste jävla sakerna jag någonsin hört, har ingen av er en hjärnbög att tänka med?!! Det finns saker som gör att trafiken inte alla gånger går smidigt. Ni kanske borde ha tänkt på det?!
Yff, jag är arg och nu ska jag iväg. Ciao.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0