Slumdog millionaire.

Dags för det dagliga inlägget då, har inte så mycket att tillägga faktiskt. Vickan kommer imorgon tror jag, vi har inte bokat än så jag vet inte? Men hon pratar om att komma imorgon iaf (som hon sagt i många dagar nu ;D).
På tal om imorgon så har jag en arbetsintervju imorgon, hoppas att det går bra. Det har ju gått bra hitills iaf men man är ju alltid lite nervös. Det är jobbigt att träffa på nya människor som granskar en som dom gör på en intervju, än så länge har det gått bra och jag hoppas att det går lika bra imorgon.
Idag har det inte hänt så mycket, mannen har vart här och kollat på Forrest Gump, så söt film! Jag gillar verkligen den, så skön, vet någon av en bra film så får ni gärna tipsa mig om en. Såg en film häromdagen som ni borde se, Slumdog millionaire hette den och jag tyckte att den var bra som fasen! Nu ska jag dricka lite kaffe och sen så tror jag att mannen kommer tillbaka så då ska vi väl gå och lägga oss. Är trött idag så ska bli skönt med en tidig kväll, måste dock få tag på vickan först och höra om jag ska boka åt henne och om inte vilken tid hon kommer så att jag kan åka och möta upp henne. 
Nu blir det inte mer bloggande idag, ha det gott mina vänner, droppa en kommentar så jag vet vilka ni är. Vet ju några som slaviskt följer min blogg men eftersom jag har lika många läsare varje dag nästan så antar jag att det flesta är samma personer som fortsätter besöka min blogg, hade vart roligt att veta vilka ni är :P Har dock en känsla att jag inte kommer få veta det ändå, jävla smygläsare ;)





Kommentarer
Postat av: Erran

ser du antalet som går in på din sida varje dag?

Det händer ju att jag är in fler än en gång per dag.....ibland vill ju kidzen se om det är nån bild:)Kram

2009-02-23 @ 22:00:03
Postat av: Jackeline Perez

vad vill du veta om dina läsare? :) kram

2009-02-24 @ 11:33:25
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0