Skattjakt?

Yff, igår hade jag besök. Vi kollade på film och sänkte några bira så idag har jag varit jävligt seg. Åkte in till stan då mitt besök åkt hem och mötte upp Rebecca och tog en kaffe samt shoppade lite på new yorker. Måste sluta spendera pengar som jag inte egentligen har, men det är ju så satans roligt med nya kläder!
Nu ska jag ta och diska lite och sen ska jag se om det finns något som jag kan laga till middag! Har inte så mycket att skriva förutom att vi fått 2 till visningar på lägenheter. Får se om det är något som vi gillar. Tjo!
Btw, undra om man ska gå på skattjakt idag ;) 





Kommentarer
Postat av: Berecca

haha jo gå på skattjakt ;P ring om du hittar nå skatter eller vill ha sällskap :) tack för sällskapet själv, och kaffet :) himla kul att träffa dej igen, nu ska jag ta å se lite How i met your mother! puss

2009-02-16 @ 22:36:46
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: Micka

Hitta lite skatter åt mej med, måste ha cash när jag flyttar, känner inte för att gå på gatan, ha ha ha....

2009-02-17 @ 12:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0