Så zigenare!

Idag är Luleå i Linköping och lirar, hade som velat va där men känner mig ändå inte riktigt taggad. Jag vet inte, men sen jag flyttade ner hit har intresset för hockeyn verkligen i princip försvunnit. Alltså jag kollar på resultat, lyssnar på webradion och kollar på datorn om matchen delas ut, men jag orkar inte åka runt för att kolla på dom. Borde jag skämmas? Ja antagligen. Förlåt Luleå, men jag älskar er fortfarande ;P
Annars så blir det mest plugg idag, jag fattar inte ett skit om hur man skriver en labrapport så det blir spännande att se hur det slutar! Sen ska jag iväg på bolaget och köpa mig en CM, så gott med rom! (Visste ni att Rom betyder Zigenare Ha Ha) Ikväll blir det mysiga stunder med mannen, jag har som sagt inte så många dagar kvar ensam innan Vickan och Mr Levander kommer ner så det gäller väl att passa på nu :D
Bäst att jag tar tag i saker nu, sitter i handduk än och har en massa saker jag måste ha gjort innan mannen kliver in genom dörren. Hadi Hadi, ha de bra era zigenare!



Haha jag googlade ordet "zigenare" och det kom fram en bild om säsongsstart för efterlyst?! :D

Congrats till brorsan som klarade teorin till tungsläp med lastbil idag :)
Kung är du!





Kommentarer
Postat av: Anonym

ne men då är det ju som du säger, "En jävla håla" :P

vad gör du då? har du hunnit vara med karlen nått då? puss

2009-02-20 @ 14:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0