Nu fixar vi det här!

Alltså jag vet inte vart jag ska ta vägen, är så lycklig just nu. Det börjar ordna sig alls, Vickan har 2 intervjuer som hon ska på till veckan. Jag har fått en i Åby men det är åt helvete för långt bort för att ta. Ska ringa hon i Söderköping imorgon och ordna med en tid för intervju med henne + att jag skickat in till 2 jobb till. Ett vid vrinnevi och ett annat som låg i marielund. Får se om de hör av sig men jag hoppas det iaf!
Igår storhandlade vi så nu har vi massvis med mat, vi pluggade också så det är också snart färdigt + att vi städade så nu känner jag mig inte som en person mitt i kaoset längre. Ska tvätta idag också då får vi bort det!
Nu styr vi det här gumman, du och jag mot världen :D






Kommentarer
Postat av: Jenny

ohh i will i will drar ner till stockholm om nån mån då ska jag fanimej årdna en skall kjedja i din by hehe

2009-02-05 @ 12:50:30
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: kisstomte

mohammed

2009-02-06 @ 20:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0