Mysig dag.

God dag mina damer och herrar! Igår var jag med mannen, han åkte precis så nu har jag diskat bort (vi fick ett ryck och lagade massa mat i natt). Nu ska jag ställa mig i duschen och efter det ska jag åka hem till Emelie och mysa på, blir nog en sväng på trappan. Var så länge sen jag träffade Emelie nu, märks verkligen att vi inte är grannar längre, tråkigt :(
Annars har jag inte så mycket att berätta för er, inget spännande har hänt än så länge. Jag har spenderat absolut hela dagen i sängen.
Nu blir det som sagt duschen! Luleå vann igår mot LHC, 3-1. Vi älskart! :D





Kommentarer
Postat av: Berecca

ja vi gör inte så mycket, har packat upp lite idag, vart ute med odjuret :P ikväll ska vi nog bara mysa och se film :) du får hälsa Emelie, skrev på hennes blogg men hon har inte svarat.. jaja ha de så kul ikväll, puss puss

2009-02-20 @ 18:21:59
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart lule vinner över linköping

2009-02-20 @ 19:59:44
Postat av: Josef Wijk

Hjälp mig!

Jag flyttade till Sthlm från mitt kära Karlstad för ett toppjobb på Stureplan. Nu är det så att i och med att jag flyttade så förlorade jag min kundkrets, det är inte många som åker 30 mil för att klippa sig :o(

Några har hunnit upptäcka mig men jag är inte i närheten av fullbokad.



Så jag ber dig, hjälp mig att sprida ryktet, att jag söker med ljus och lykta efter nya kunder. Berätta för vänner i STHLM att de är hur välkomna som helst.



Kram Josef

2009-02-21 @ 14:25:56
URL: http://www.metrobloggen.se/josefwijk
Postat av: Tanten

Å visst fan klår dom hv ikväll :)

2009-02-21 @ 16:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0