Mitt nya boende.

Va seriös jag är med bloggandet idag! Min feber, snoriga näsa och rethosta verkar inte vilja ge med sig och nu ska jag snart ta en dusch och sen krypa ner i sängen och mysa. Varför jag bloggar är egentligen för jag tänkte lägga upp en bild på hur vår kommande lägenhet kommer att se ut, kan dock bli så att den är spelvänd också men det spelar ju ingen roll (vi söker bara de lägenheterna som har den planlösningen). Det mindre sovrummet med balkongen är mitt (Vickan, jag har bott i hageby ett år så jag är värd den!) Här har ni bilden iaf, Erika börja genast tänka på hur vi kan möblera på något bra sätt, vet att du är grym på det :)






Kommentarer
Postat av: ♥Jenny♥

smyg hahaha jag e hitlers efterträdare haha

2009-02-17 @ 21:35:08
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja men då damsuger du jämt :P

2009-02-17 @ 22:21:47
Postat av: ♥Jenny♥

haha ääh itne e de fel på dom så länge dom e hemma i sitt land hehehehe

2009-02-17 @ 23:03:25
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: ♥Jenny♥

de juh de jag har ser du vell fan ja vil juh häljpa som som behöver help inte mohamed25 å hans göra en knark labb polare

2009-02-18 @ 16:46:03
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: Erran

Tack för den, ska genast planera och möblera i hjärnan:) det finns ju inge roligare....dock inte lika kul då man MÅSTE somna på kvällen men hjärnan säger nåt annat och vill inte koppla bort inredning...:) (rår inte för d)!!

2009-02-18 @ 20:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0