Malin aka the langör!

Gårdagen var chill, hade tänkt somna tidigt men mannen tyckte annat och smsade samt ringde i stort sett så fort jag somnat. Hände inte bara en gång utan ett flertal gånger tills han till slut kom hit vid halv 8 på morgonen. Så nu är jag trött, har inte sovit så mycket förutom de stunder jag slumrat till mellan samtalen och smsen.
De ringde från jobbet idag, ska ha intro på måndag dag och tisdag kväll och sen börjar jag väl att arbeta. Ska bli skönt med lite extra pengar i kassan, det lär behövas nu när vi ska flytta!
Var till HC idag för att handla kvällens drycker, plockade på mig ett gäng bärs och gick för att betala. Allt gick som det skulle tills fitthoran uppmärksammade att Victoria var med mig. Hon skulle då se hennes leg (eftersom att hon trodde att jag langade till henne), som Vickan hade i min lägenhet. Så 22 år och nekad på bolaget, att jag var arg var nog bara förnamnet! Gick hem, låg och surade i sängen med pruppis och gick sedan tillbaka, fick då handla (och visa leg) så ikväll är de fest!
Håller på att färga Vicksters hår, eller bleker det just nu för att få det ljusare, sen ska jag lägga in en mörkröd färg, kommer bli fett nice!
Nu ska jag lägga mig och stula en stund, lyssna på snabba cash och vara allmänt klantisch (?). Vet ni av en fest ikväll så hör av er (jag gillar inte gripenfesterna)!



Nu är det snart sommar!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0