Lappad vänskap blir sällan hel!

Tänkte bara droppa ett snabbt inlägg såhär på kvällskvisten. Satt och läste lite olika krönikor på internet och då hittade jag en om vänskap. Det stod lite om karma och att man ska hålla fast i de vännerna som är ärliga. Jag har själv rensat rejält bland mina vänner, de jag har kvar nu är de som är riktigt nära och de som jag mår bra av att ha runt mig. Tidigare hade jag vääääldigt många vänner och många av dem var fruktansvärt falska. Insåg en dag att jag mår bättre utan dem och har inte ångrat någonsin att jag gjorde de val jag gjorde.
Iaf så stod det i krönikan "Den vän som hånar dig högst är den som älskar dig bäst" och då började jag tänka på Slemelie, vilken härlig relation vi har. Jag tycker synd om människor som inte har en sån vänskap som du och jag har för det är verkligen den mest underbara i hela världen. Jag är lycklig lottad som fått såna fina vänner som jag faktiskt har, jag vet inte vad jag gjort som förtjänat att ha er i mitt liv.

  
  
  

Långt ifrån alla men ni gör mitt liv lite lättare! ILU <3





Kommentarer
Postat av: Berecca

men det är ju enkelt: Du är dig själv! skruvad, skum, glad, otroligt lättroad, envis och lätt att vara sig själv runt dig! du är värd dej bästa! pöss

2009-02-22 @ 22:59:51
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: Berecca

men skruvad och skum är ju bra saker :P för då kan man ju vara skruvad och skum själv när man är med dej :P och lättroad, hahah kommer bara ihår när jag satt å sjöng eller dansade för dej, som du skrattade :D haha du är så klockren! lav jo juh för faan! puss

2009-02-23 @ 00:17:15
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: Marra

Ja äkta vänner ska man hålla hårt i eftersom de får man leta länge efter. Jag har med sållat i min bekantskapskrets mycket genom åren! :)

2009-02-23 @ 08:23:20
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0