Kompis det går bra nu!

Vickan sitter på flyget så hon anländer vid halv 9 i Peking. Ska bli sååå roligt att träffa henne igen. Måste säga att det går fruktansvärt bra just nu. Tackade nej till jobbet idag, ska ringa det andra jobbet också säga att jag inte tänker kommer jobba där, how come? Joni, har mest troligt fått ett jobb här i stan, 2½ månader handlar det om och är de nöjda med mig så blir det mest troligt förlängt efter sommaren. Ligger efter nygatan så mer perfekt än såhär kan det ju faktiskt inte blir.
De ringde från mitt jobb i Piteå idag också, de vill jätte jätte jätte gärna att jag kommer och jobbar i sommar. Jag får börja när jag vill och jag får jobba längst av alla. Det är ett jätte bra jobb och jag tjänar på att åka hem (om jag inte får de andra jobbet som jag ska på imorgon) men hade verkligen sett fram emot att få spendera en sommar i Peking ist för att åka upp. Nåväl, det tåls absolut att tänka på!!
Som sagt ska Vickan på intervju imorgon, sen blir det att hon ska söka ett annat, det är tillsvidare och det skulle ju ge en enorm trygghet för både henne och mig. Ektorp, jag vill flytta nu!!!! (Kännes det jobbigt för er i Piteå som hatar mig (ni har fan ingen anledning ens HAHA de är erat egat skitsnack som gjort att ni fått för er att jag gjort en massa), ni är kvar i hålan (ni som skulle så stort flytta från piteå) och jag är i storstan, lever livet och allt går som på räls. En spottloska i ansiktet är ni värd, jag hatar inte ens er för ni betyder lika mycket för mig som vatten betyder för en platsväxt. Ni existerar inte för mig!
Nu ska jag fortsätta njuta av mitt underbara liv, har btw haft mysigaste natten på länge, tack pruppis.

Eftersom Erika skrev att barnen brukar gå in för att kolla om jag lagt upp några bilder så tänkte jag att jag skulle lägga upp någre bilder där jag har olika hårfärger, jag är sugen på att göra något men jag vet inte riktigt vad. Kan ni hjälpa mig?

   
  
  

Lite bilder genom åren, försökte ändå ta de bilderna där jag såg lite normal ut :P Jag har inte så månag som sagt. Vet att många säger att jag passar i allt, vet att Micka tycker att jag ska vara mörk. Förr sa jag att jag ville vara mörk men det blonda börjar kännas mer som mig nu. (Jag är blond egentligen) Vad tycker ni?





Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: haha.. jo det var väl iofs snällt av honom, men gillade inte grejen med att han kollade.. haha

2009-02-24 @ 17:24:21
Postat av: Rebecka

Jag tycker helt klart att du ska vara blond nu ett tag iaf :) Tycker du passar i det perfekt :) Skulle vara riktigt kul om du kom hem till pite och jobbade faktiskt ;)

2009-02-24 @ 17:24:37
Postat av: kjellan

Själv föredrar jag ju brunetter vilken dag som helst :) Måste nog lägga min röst på de! Gillar den i mitten högst upp. Annars har jag hört att rosa ska vara inne i år ;)

2009-02-24 @ 17:49:50
Postat av: martina

Jag tycker du är jätte fin i mörkt men även som blondi:p dock skit snyggt de där mörka med de röda i luggen :D

2009-02-24 @ 18:10:10
URL: http://forgetmynotes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gums tyckj du e jättefin i mörkt år :P kortet längst ner till vänster puss

2009-02-24 @ 19:23:17
Postat av: Erran

Ja, då kommere den viktigaste kommentatorn:)

Du var såå snygg i det du hade förra julen??

mörkt hår med rött i luggen....me like!!!!

Det passar du grymt bra i,Få se vad du väljer??? Kram

2009-02-24 @ 21:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0