Kocklandslaget nästa?

Okej, jag måste bara berätta hur ambitiös jag varit idag! I vanliga fall orkar jag aldrig laga ordentlig mat då jag är ensam utan jag lever väl på nudlar, snabb makaroner etc men idag fick jag såna cravings efter tacogratäng! Jag sökte därför recept på internet men hittade inget som jag direkt var sugen på att göra så jag gick iväg på Ica och handlade på måfå och fick med mig diverse roliga saker hem. Efter de kastade jag ihop något som såg ut som en tacogratäng. Det är fan den godaste jag ätit i hela mitt liv och nu kommer jag inte ens ihåg vad jag hade i den!?!?! Dags att inse att jag faktiskt kan laga mat, då jag väl försöker :D
En annan sak jag märkt är att folk i min hemstad tycker att jag är en pussy som klagar över den ynka minusgrad som är här när de går ute i Piteå (-26 idag) iklädda enbart t-shirts och spelar märkvärdiga. De klagar inte, de fryser inte, de är skulle aldrig heller ta på sig en jacka! Jag älskar Norrland! 





Kommentarer
Postat av: ♥Jenny♥

FAN E DU HEMMA? du rösta på mej i outfit contesten jenna hehe http://fashiondesignbyelin.blogg.se/2009/february/utkast-aboutmalmbloggse-killerprincessbl.html#comment

2009-02-17 @ 20:12:09
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: K

Jag har ju då inte ens en jacka :p

2009-02-17 @ 20:59:51
Postat av: Erran

Matte har haft minus 35 i veckan....burr....

2009-02-18 @ 20:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0