Knut <3 Gerda

Vet inte vad jag ska skriva, läste en gammal blogg idag där alla inlägg var riktade åt mig. Det stod om vår kärlek, bråk osv så nu blev jag deppad. Måste släppa det och det tänker jag göra.. NU!
Har pluggat idag och lagat middag, sen har jag inte hunnit med så mkt mer och därför kommer jag sluta skriva mkt snart, hade tänkt att vi skulle gå ut och ta oss en promenad i det sköna vädret.
Ha de gott, orkar inte skriva då jag är depp. Tjo!

Haha glömde att berätta en sak. Ringde syrran idag och surrade på och vi kom in på den nya lägenheten som jag och Vickan ska ha. Jag bad henne då gå in på min blogg och berättade adressen. Så vrålar hon helt plötsligt att hon kommit in på en porrsida och var rädd att de skulle få en massa spam. Haha om ni då tycker att min blogg är jätte tråkigt och vill porrsurfa istället så kan ni ju gå in på youareanasshole.com





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0