Jobb i sörrping?

Okej en rättning från tidigare inlägg då, happispappis är g-vare, vilket jag visste men fick väl tillfälligt hjärnsläpp!
Annars då? Micka ska bli skåning, my gosh va alla flyttar neråt nu :D Jag älskart! Äntligen får jag närmare till mina tjejer (även om det är jävligt långt till malmö också). Har ringt till ett jobb idag, men hon satt i bilen så jag ska ringa imorgon för att boka in en tid då jag ska komma till henne nästa vecka. Hoppas jag får de jobbet så jag slipper studera. Måttligt less den skiten men tanke på att jag suttit en timme i kön hos csn idag och när jag kom fram så var det ändå fel.. Fick ringa till skolan och fixa allt och antagligen så ska det väl fixa sig nu!
Vickan har också pratat med några som verkar intresserade av att ge henne ett jobb, hoppas att hon får ett så att hon kan stanna. Jag vill verkligen ha lägenheten på luntgatan! :D
Nu ska jag iväg och hämta ett paket på ok, sen blir det att handla för att laga mat. Efter de ska vi städa fan hela lägenheten för nu är jag så satans less att leva i det här kaoset. Då jag är ensam har jag alltid rent och bortplockat, nu är det saker överallt! Ikväll blir det att plugga. Har slackat som fasen med de och nu går inte det längre! Dags att få tummen ur och skriva ner några arbeten :)



Vickan - I fly a why <3





Kommentarer
Postat av: Jenny

haha hell noo du har blivit en sån där on the wrong side of the ite skylt typ hehehehehehe äähh här händer de tamefan ingenting förutom att nån idiotisk invandrar jävel bränt upp en skola i ä byn hehehe han torksade fort

2009-02-03 @ 17:52:23
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: Jenny

hahahaha eyy ja vet var du bor

2009-02-03 @ 23:22:49
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: Micka

Idag säger jag upp lägenhetsjäveln!!!! Tjooohoooo!!!

2009-02-04 @ 09:10:06
Postat av: Jenny

men lät jag frågar bara vars miss aa är då pekar dom ut vägen haha iiinnte svårt inte

2009-02-04 @ 17:06:06
URL: http://killerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0