Is that enough?

Nu har vickanpickan åkt iväg, några dagar blev 3 veckor och det känns. Det har varit riktigt roligt att ha henne här och mest troligt så kommer hon ju tillbaka på torsdag, om inte torsdag så kommer hon på söndag :D Jag chansar på söndag!
Det är så skönt nu att ha bortplockat, jag har fan nästan mani på att ha det cleant i lägenheten och när någon är här och drar fram och dessutom lämnar de framme efter sig så kan de gå mig liiiite på nerverna :P Men som tur är så har Vickan blivit bättre på det där, även om jag småplockar hela tiden! Nu vet jag hur det måste kännas att ha småbarn som drar fram hela tiden, fifan!
Igår skulle vi ta de lugnt med Fredrik och Verner tjatade på att vi skulle komma ut, så vi gjorde oss klara och åkte mot stan. Skulle gå in med dom på trappan (vi icke-studenter får fan inte komma in annars) men eftersom att vi kom in till stan relativt sent så hade de redan gått in. Vi ställde oss iaf i kön och frös ihjäl, det var ruskigt kallt ute igår och nylonstrumpor värmer inte sådär meegabra! Iaf då vi kom fram till vakten så fick vi veta att vi måste gå in samtidigt som den som skrivit upp oss, det gick absolut inte att de bara kom ut och hämtade in oss. Nej nej, trappan är nån jävla wannabe-VIP-krog. Fan jag räknar det ju inte ens till en krog! SKIT-ställe! Så vi åkte hem ist och mös, det gjorde dock inget :P Blev billigt som fan vilket behövdes, det är dyrt när den ena är fattig och jag är för generös då jag är full.
Nu blir det dusch, kaffe och min egen musik! Som det ska njutas.






Kommentarer
Postat av: Erran

Njut med mannen nu några dagar:) innan din "andra sambo" kommer...vilket triangeldrama, ha ha...

2009-02-15 @ 20:27:11
Postat av: Berecca

Hej hej =) Jörgen verkade inte ha nått emot att åka med er så vi åker gärna med om vi har fått pengar när ni ska fara =) han verkade inte negativ mot inflyttningsfesten heller, men allt hänger som på om vi har pengar då =) hoppas verkligen att vi kan komma, saknar att festa med dej och saknar dej! puss puss

2009-02-16 @ 00:48:14
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0