I'm a flirt!

Vickan har för tillfället 2 intervjuer hon ska på, jag har också det men ska bara åka på en. Gårdagen var seg, fick mycket dock och det är alltid skönt. Idag är jag sleten som en sönderknullad get men det är självförvållat så det är bara att leva med. Ska väl vara nöjd att inte getbonden kom och sköt mig i natt.
Snart kommer mannen, får se vad som händer på :P Antagligen blir det inte så många knop idag, vill helst ligga i sängen och vara halvdöd men det får vänta några timmar.
Vickan har ingen ro i kroppen, hon vill göra en jävla massa saker men jag pallar inte, måste få mig en seg dag och imorgon tar vi återigen tag i allt! :D Det är ju bara torsdag ändå! :)
Nu orkar jag inte skriva mer, hade lagt upp världens roligaste klipp som jag och Vickan filmade i natt men eftersom jag vägrar lägga upp dom på youtube så får ni fan inte se dom :D Däremot ska ni få en söt bild på oss!






Kommentarer
Postat av: Jenny

men greate då får du komma ner till stockholm åså har vi nån jeval meeting ut å dissa 08or tilsammans hehehe

2009-02-05 @ 16:36:51
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: Jenny

hahahaha upp

2009-02-05 @ 22:20:16
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: Brandon Lee

Å fan och hans mormor, det händer en hel del hos dig,.när ska bröllopet stå? Att känna sig som en sönderknullad get är kanske icke så bra, du har inte funderat att göra anmälan hos djurskyddsföreningen? Ang Vickan, ingen ro i kroppen,vad är det exakt hon vill göra? Ha det Malin,om du inte ha det,skaffa det.

2009-02-06 @ 09:50:43
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0