I wanna hold you now.

Känns som att det är dags med en uppdatering :P Vi tar det väl dag för dag.
Fredag; Var en riktigt lugn dag, vi gjorde absplut ingenting förutom att jag pluggade. Försöker tänka tillbaka på vad vi gjorde man jag kommer inte på något. Vickan pratade väl förmodligen i telefon medan jag låg och var kramsugen :D

Lördag; Då var vi på fest på Sandgatan, hann inte vara där så länge innan en granne kom och klagade. Festen fortsatte då på gripen där vi drack lite öl och rökte vattenpipa. Åkte hem relativt snabbt eftersom att jag hatar gripen och hade så satans ont. Varför hade jag ont då? Jo de ska jag berätta för er. På Sandgatan så gick man upp 1½ stentrapp för att röka, sen gick man ut genom ett fönster där det var en balkong. När jag hade rökt klart så skulle jag gå ner i trappen, Vickan sa åt mig att va försiktig för att de var bäcksvart i trapphuset. Sa åt henne att jag skulle ta de lugnt och efter de så voltade jag nerför den där stentrappan. Jag är så öm och blåslagen nu att det finns inte! Ajaj, satans vad ont det gör. Nu har jag gjort plattfall 2 ggr, antar att det är karman som spökar eftersom att jag skrattade så mkt då Vickan ramlade.
Söndag; Mannen kom hit så jag låg och kramades hela kvällen, vi var också och kollade på lägenheten på luntgatan. Den var väl okej, som vanligt var de gräsliga tapeter, toaletten var liten. Enda sovrummet som var bra hade också balkongen (hur fasen tror ni att vi ska komma överens om vem som ska få de rummet?) vardagsrummet var konstigt byggt, vinklat hur sjukt som helst. Köket var okej och hallen var fin. Så jag tror att vi ska söka vidare ;D
Måndag; Mannen har precis åkt, vi har käkat pasta. Ska plugga, promenera och handla lite. Ska på anställningsintervju imorgon på morgonen så måste ringa Jennys och få en vägbeskrivning :)
Hoppas att allt är bra med er iaf! Har världens roligaste bilder som jag vill lägga upp men vet fan inte om jag vågar ;D




Min bästa vän har gift sig, grattis älskling.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0