I waant you toooo call meee!

Dooooont aaaask! Hallå mina vänner, gårdagen blev väldigt dimmig. Jag och Emelie började med att dricka 5 öl och några shots hos henne, sen gick vi på trappan där Fredrik satt ensam och väntade. Var inge folk alls på trappan, men är man med rätt människor så behövs det inte så många. Spriten åkte skrämmande fort ner, åkte till Black horn där det blev ännu mer sprit. Här börjar mitt minne svika mig (jag får fan aldrig minnesluckor) men Emelie ringde till mannen och bad han komma och hämta mig för att de var massa turrar efter mig. Det slutade iaf med att han sa åt mig att sätta mig i en taxi, åka och hämta upp han för att sedan åka hem till mig och sova.
Jag vaknade upp här med den värsta huvudvärken i världshistorien, tur att mannen var här så jag fick några tröstande kramar och massvis med vatten. Han har också hjälp mig att fylla i en eller två luckor.
Nu ska jag ta lite painkillers och efter de blir de något att äta och en dusch. Ha en trevlig lördagkväll, själv ska den spenderas i sängen! Adjö.



Luleå vann mot HV idag och gick upp på andra platsen i tabellen. Verkar som att Luleå kommer sluta som topp 4 den här säsongen och därmed också få fördel med fler hemmamatcher i slutspelet. Lite skillnad från placeringen förra säsongen. SKÖNT!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0