Happy Valentines day!

Idag är det alla hjärtans dag, den dagen går i kärlekens tecken och då ska man va med sin käresta. Jag är med Vickster och det duger det också :) Hon åker hem imorgon så måste ju passa på eftersom att jag kommer sakna henne de dagar som hon är uppe i Piteå. Samtidigt så får jag lite tid för mig själv att ta igen de jag missat i skolan + att jag får lite alone time med mannen. Har varit i stan idag och köpt nu underkläder, rakblad och annat nyttigt som man kan behöva!
Vickan lagade mat idag, blev nå potatisgrejs och fläskfilé, bäst är hon! ;) Ska duscha nu, vet inte vad som händer sen. Antingen ska vi iväg på några fester och träffa folk (ska dock vara nykter, orkar inte dricka) eller så kanske vi får besök eller så går jag och lägger mig och sover.
Har klippt Vickan precis, blev ändå rätt bra och nu syns hennes ögon igen ;D Det var på tiden då hennes lugg typ nådde ner till fotknölarna (kryddar aldrig). Enda negativa är väl att nu kommer det väl ta ännu längre tid för henne att ordna sina jävla ögonbryn! Jag har ALDRIG varit med om en tjej som haft så besvärligt med att måla sina ögonbryn, själv tar de väl ungefär 15 sek och sen orkar jag inte lägga ner mer tid på det.
Nu kom vickan ut från tossi så nu ska jag duscha :D Pusskram, later <3



Emelie skickade ett foto på sig själv idag och önskade mig en bra alla hjärtans-dag. Tack älskling och hoppas att din dag är lika kärleksfylld som min :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0