Grattis Vickster!!

Då var den här dagen också över. Min intervju blev framflyttad till den 26, då hinner jag åka upp till Piteå, hjälpa Vickster att tömma hennes lägenhet och sen köra ner allt hit. Ja ni läser rätt, Vickan flyttar ner för hon fick jobbet idag :D Nu ska bara jag också styra ett jobb vilket jag hoppas att jag gör på torsdag. Vickster har en intervju på fredag också så hoppas att hon får det jobbet också :) Man vet ju aldrig hur mycket tid man får när man är anställd som timvikarie så ett extra jobb kan nog vara en idé.
Varit och hälsat på Emelie idag, vi köpte mat från Spicy hot och tog med det till henne. Nu sitter vi hemma hos mig, Vickster pratar som vanligt i telefon och har väl gjort de i typ 2 timmar nu :P
Jag ska gå och diska och sen blir det nog en film innan vi lägger oss och sover! Imorgon ska vi plugga och på kvällen ska vi ut och ta en öl för att fira Vicksters nya jobb!!
Hoppas att allt är bra med er mina vänner, för det är alldeles utmärkt med oss!
Just det, lägenheten i Ektorp, vi har ställt oss på två likadana lägenheter :) De är riktigt fina och Emelie förklarade för mig att jag faktiskt varit i en sån lägenhet. Det slog mig då att jag varit och festat i en och dom är riktigt, riktigt fina! :D Helt perfekta om man är 2 personer som ska bo där!



Vafan har jag börjat lyssna på?





Kommentarer
Postat av: Micka

Vilken kackalåt gumms :)

2009-02-11 @ 08:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0