Grattis Storebror!

Idag vill jag börja att ägna inlägget till min kära bror Mattias som idag klarade av att ta c-körkortet! Grattis storebror, som vanligt så klarar du av allt du tar dig till! Vaknade av att han ringde men orkade inte svara, klockan var alldeles för tidig eftersom att jag och Vickster kollat på OZ till 7 imorse! Fick därefter ett sms med texten "Säg grattis!" ringde upp han då jag var piggare och fick höra de :D Nu har han bara släp på lastbilen kvar sen så slipper han Happispappis, skönt! Både för han, Erika och barnen :)
Jag och Vickster har vart i stan och kollat idag, lämnade tillbaka en bh som var 50 kupor för liten och åt sedan middag på Paus. Efter de har vi pluggat och nu gör vi ingenting. Vickan vill gå in till stan och köpa godis men jag vet fan inte vad som är öppet nu. Långt äre iaf och lätt inte värt! :D
Nu blir de OZ-paus och en cigg. Ni vågar ju kommentera, jag känner att jag blir ledsen då jag inte får kommentarer.
Ursäkta mig, jo, nä.






Kommentarer
Postat av: Nightfall

OZ är så sjukt bra :D

2009-02-06 @ 15:55:17
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0