Förkyldarn arn arn arn arn

Jag är mest förkyld i hela världen, så jävla typiskt då man har intervjuer som man ska iväg på. Nu ska jag och vickan göra lite mat och sen ska vi väl åka och ta en öl. Lär inte bli många idag då jag helst av allt vill lägga mig och sova bort ett dygn. Fick mvg på slutprovet, visst är jag duktig? ;D
Som sagt, intervju imorgon kl 13 så håll tummarna för mig :) Annars har inte så mkt hänt, vi kollar lägenheter och söker på dom. Direkt vi börjat jobba båda två så ska vi ringa runt till folk som hyr ut lägenheter för att se om de vill hyra ut en trea åt oss runt kungs eller ektorp. Känner att jag inte vill bo mitt i stan ändå även om de är skönt, om man bor i ektorp så är de 5 minuters promenad in till stan och det känns rätt bra. Sen är de inte så jävla mycket ghetto som det är här :P
Har inte bestämt mig om jag ska åka upp på söndag eller inte, hade vart kul att åka upp i några dagar men samtidigt så kostar de väldigt mycket för så lite tid. Ska tänka efter på det där, Vickan behöver ju dessutom så mkt hjälp som hon bara kan få.
Saknar kommentarer, har ni slutat läsa min blogg era jeflar?! Errisperris, en kommentar varje dag vill jag ha! :D



Hade jag vart guling så hade jag sett ut så!





Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Ha,ha,tur att slipper närkontakt med dig, guling eller inte,fast jag blir aldrig sjuk, inte ens efter tungkyssar med en som har halsfluss. Mvg är kanon,Ektorp bättre än Hageby,öl lite tveksam medicin mot förkylning,.prova med CM!! Ha det Piteåmaffian och puss på er.

2009-02-11 @ 21:31:24
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: Erran

Im still here:) missar inte en dag av bloggen!!! Den är mitt "Aftonblad".Jobbat heltid nu och man känner sig helt slut...trötta barn...inte kul.Elliot sover i Ö-byn inatt, har en myskväll med farfar:) skönt för honom.Vad kul att det går framåt för er med jobb å lägga,hoppas,hoppas du får napp.

Hör av dig om det blir en "hemresa"...Kram

2009-02-11 @ 22:02:16
Postat av: K

Nog lär vickan säkert få hjälp så det räcker, så jävla många saker har hon ju inte. Men skoj om du kommer så ja får supa ner er på lördag. Skulle ju vara kul att dricka med vänner istället för ensam för en gångs skull :)

2009-02-12 @ 04:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0