Dead and gone!

Igår åkte vi till Emelie och drack några öl innan vi gick iväg till trappan. Var lite folk där som vanligt, känns som att det ofta är folktomt där. Jag och Vickster hamnade till slut på Svea, vi bråkade som fan hela kvällen så det slutade med att jag lämnade henne där och gick, hann dock bara till drottninggatan innan jag fick dåligt samvete. Så skulle ringa Vickan och medan de ringde så hörde jag hur det började spela i väskan. Saudan, fick panik. Jag hade lämnat Vickan och hon hade inte ens sin telefon på sig!! Så jag vände snabbt om och gick tillbaka till Svea i hopp om att Vickan skulle vara kvar, mötte henne då hon kom gåendes med två äckliga turkar. Vi kramades lite, slöt fred och tog en taxi.
Väl hemma blev Vickan jätte ledsen pga olika anledningar, mest för att hon kände att hon "störde & förstörde" för mig och mannen, vilket jag försökte få henne att förstå att hon inte gjorde. Slutade med att hon däckade på köksgolvet så jag fick slita med henne till sängen.
Pratade med mannen eftersom jag var lite depp efter alla våra bråk, han var gullig och kom hit så jag fick sova och kramas med han hela natten, kändes som att jag behövde det. Berättade också för honom vad Vickan sagt om allt och på morgonen då hon vaknade så förklarade även han att hon varken störde oss. Tror att det var bra så att hon kanske förstår att både jag och han tycker att det är megaroligt att hon är här!
Vaknade idag av att Vickan vrålade av panik, hon hade ångest som fan över igår då hon gjort diverse saker som jag tycker är grymt roligt. Inte kommer hon ihåg något av gårdagen heller och lika väl är väl det.
Har efter mycket övertalning och tjat skaffade mig en facebook, förstår inte ett skit så om någon är grym på det så får ni gärna ge mig en lektion i det!
Nu ska jag sminka mig, Emelie har inflyttningsfest ikväll och vi ska dit tidigare för att käka osv. Har inte så mkt att dricka och det är väl rätt bra. Om jag nu inte får för mig att dricka som en idiot på krogen. INTE bra! :D



Den här skiten tvingar Vickan mig att lyssna på typ 1,2 miljoner gånger varje dag.





Kommentarer
Postat av: Berecca

vi var på otten, det var ju då vi träffade per, å klättrade på stenarna :P va målade ju naglarna å fixade oss gode länge före vi gick ut, du var klädd i grönt å jag i gult :) har annars bilder på det på pixbox xD

2009-03-01 @ 19:17:36
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0